Ziyaretçi Defteri

Buradan mest olmuş vaziyette ayrılıyoruz. Çok keyif aldığımızı belirtmeliyim, odalardan, odaların tasarımlarından, tarzımızı böyle bir yerde yakalayabilmek bizi çok memnun etti. Her şey çok güzeldi, elinize sağlık!

Yasin – Rezzan Taş 27.07.2016

Cennette bir kahvaltı gibiydi. Çok zevk aldım. Gülay hanım ellerine sağlık, görüşmek üzere.

Serdar Köroğlu 27.07.2016

Cennetten huzurlu bir köşe yaratmışsınız. Hem tertemiz, hem sessiz, hem huzurlu.. Güler yüzünüz de cabası.. Her şey için çok teşekkürler. İnşallah seneye görüşmek üzere.

Nilgün – Gökhan Doğan 27.07.2016

Huzur ve mutluluk içerisinde geçirdiğimiz güzel tatilimiz için başta bizden güler yüzünü eksik etmeyen Gülay Hanıma ve onun güzel kızlarına teşekkür ederiz. Görüşmek dileğiyle.

Esra – Örsan Bozkurt 27.07.2016

Çok yerler gezdik ve gördük ancak burası bambaşka. Olive Farm huzurun, mutluluğun ve güzelliğin mekanı. Buraları gördüğümüz için ve konaklayabildiğimiz için çok şanslıyız. Güler yüzlü personele de çok teşekkürler. Bir daha ki sefere görüşmek üzere.

Yücel Ailesi 27.07.2016

Huzur, sakinlik, sükûnet ve doğanın birarada olduğu müthiş bir ortam. Özellikle çalışanların güler yüzü, süper ev sahiplikleri bizi ayrıca mutlu etti. Bundan sonraki tatillerimizde mutlaka ilk sırada yer alacak olan Guesthouse ortamını herkese şiddetle tavsiye edeceğiz. Her şey için teşekkürler.

Ece – Okan Biçer 27.07.2016

Sayın Buse, Gülay, Gabriele İçtenlikle gösterdiğiniz, gülen yüzlerinize 24 saatlik hizmetinize, emeklerinize teşekkür ederiz. Bir dahaki tatilimizde görüşmek üzere.

Eda ve Murat 27.07.2016

Bu doğal ve güzel çiftlikte beni misafir ettiğiniz için tüm Olive Farm ekibine yürekten teşekkür ederim. Misafirperver, güler yüzlü bu ekip gerçekten 1 numara! Organik tatlardan özenle hazırlanmış kahvaltınız ve Gülayın köfteleri unutulmazlardan. Yeniden görüşmek üzere, sevgiler!

Pınar 27.07.2016

Her şeye değmiş, çok güzel bir ortam tebrikler. Daha nice nice Olive Farmlar dileğiyle.. Allah sağlık, huzur, şans ve çalışma gücü versin tüm aileye! Tekrar tebrikler..

Işıl – Demir – Hande Hepyaz 27.07.2016

Sunumlar için, havuz için, yerleşim için, havası için, Datça için ‘Magnum Opus’ diyoruz. Gene fırsat olunca gelmeye devam edeceğiz.

Bircan – Ali Erkin Kutlu 27.07.2016

Herşey için çok teşekkürler, kendimi evimde kadar rahat hissettim, burada huzur buldum.. Tekrar görüşmek üzere..

Aslı Sinanoğlu 27.07.2016

Gerçek bir tatil yapmak isterseniz mutlaka Olive Farma gelmelisiniz. Başta Buse ve Gülay Hanım olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederiz. Herşeyi ile muhteşem bir tatildi sonsuz teşekkürler..

Hacer – Ersel – Utku Cebeci 27.07.2016

Zeytin ağacından zeytinyağı ile arındık. Rüzgarın esintisi ile dinlendik. Güler yüzünüz ile güldük. Bir daha görüşmek üzere..

Metin Bingöl 27.07.2016

Huzur huzur huzur.. Geçirdiğimiz her günü inanılmaz bir mutluluk anısı olarak yanımızda götürüyoruz.. ama geri getireceğiz. Gülay Hanım ve harika kızları Buse ve Begüme ayrıca çok çok teşekkür ediyoruz.. Gülay Hanım o menemenin tarifini istiyorum..

Saadet – Faruk 27.07.2016

İlker İsmailoğlu 11.07.2016

Yemyeşil bahçelerle çevrili adeta huzur vadisi... Odalar lüks ve ücretsiz Wi-Fi erişimi var. Türk hamamı ve açık yüzme havuzunda vakit nasıl geçiyor anlayamadım. Kusursuz hizmet için de ayrıca teşekkür ederim. Sevgiler...

Melis Tapan 27.03.2014

Portakal ağaçlarının arasında havuz keyfi gerçekten unutulmaz! Odaları şık ahşap mobilyalar ve taş duvarlarla dekore... İstanbul'un karmaşasından sonra burası cennet hissini layıkıyla veriyor.

İdil Selin Fırat 27.03.2014

Bahçesi ve köpekleri çocuklarımı çok mutlu etti. Personelinin güleryüzlü hizmeti, nefis kahvaltıları, otoparkı ile genel olarak çok beğendik. Aileler için yerleşkesi ve doğallığı ile iyi bir tercih.

Mehmet Mutlu 27.03.2014

İnsanın kısa sürelik konaklamada bile huzur dolu bir tatil geçirebileceği nadide bir mekân GuestHouse. Geçen yıl mağaza için geldiğimizde keşfettik. Meğer o keşif sadece dış yüzünü görmekten ibaretmiş. İçine girince güler yüzlü bir karşılama, sonrasında canlı bir ortam ve muhteşem bir sofra; peynir ve zeytinin güzel yüzleri insanı dertlerinden ve düşüncelerinden arındırıp sadece burayı yaşamaya zorluyor. Taş ve ahşabın sıcaklığı ile inşa edilmiş binaları içinde kendimizi baba evinde hissetmemize yardımcı oldu. Personelin de bizi ev halkı yerine koyup müşteri gibi değil misafir gibi konuk etmeleri ayrı bir mutluluk. Her şey için teşekkür ederiz, kendilerine ve bize bu tatili kılan herkese. Yeniden görüşmek dileğiyle.

Yasemin-Selim Yanmış 09.09.2012

Datça'ya yerleşme kararı almamızda önemli yeri olan OliveFarm Guest House bize harika ve huzur dolu bir dinleme imkânı verdi. Güleryüzlü personeli bu cennet mekâna çok yakışıyor. Kahvaltılar için söyleyecek söz bulamıyoruz. Mükemmel! İyi ki varsınız. Seneye buluşmak üzere.

Gül-Necdet Bükülmez 30.08.2012

Büyük şair Can Yücel boşuna söylememiş; "Mekânım Datça olam" diye. Bir de buna şunu mutlulukla ekliyoruz; "Mekânımız Datça'da OliveFarm olsun". 2011 yılında "keşfettiğimiz" 2012'de ise tekrar gelmek için gün saydığımız bu güzel evden ayrılmak bizim için o kadar zor ki... Datça'yı anlamlı kılan muhteşem bir mekân... Gülay hanıma ve Buse'ye çok teşekkür ediyoruz. Gelecek yıllarda yeniden görüşmek dileğiyle.

Özge-Umut-Işık-Ekrem-Utku 30.08.2012

OliveFarm'da kaldığımız süre boyunca huzur yanımızdan hiç eksik olmadı. Her şeyiyle çok mutlu bir tatil geçirdik. Bize bu kadar zevkli, huzurlu ve mutlu bir tatil yaşattığınız için hepinize teşekkür ederiz.

Elif-Efe-Ender-Yeşim Gezen 29.08.2012

Sevgili OliveFarm burada çok güzel bir mekân oluşturmuşsunuz. Emeği geçen herkesi tebrik ediyoruz. Bir daha ki sefere görüşmek üzere, şimdilik hoşça kalın.

Ela-Songül-Selçuk 28.08.2012

İstanbul'un bayram trafiğini aştık, geldik. Kocaman tebessümler ile karşılandık. Taze yemişler ve lezzetli kahvaltılar eşliğinde her sabah dinçleştik! Güzel bahçelerinizi gezmeye, koklamaya doyamadık. Gülay ve Buse'yi çok sevdik. Neşeniz ve bahçeleriniz hiç solmasın. Her şey için teşekkür ederiz. Ufak bir not: Havlu ve mayoları kurutmak için yer bulmak zor oldu. Bir ip veya bir askı eklerseniz ne güzel olur.

Alev-Berhan-İpek-Bener 24.08.2012

Yine huzur doluydu... Her şey için teşekkür ederiz.

Berna-Pusat Ege-Süleyman Külcü 21.08.2012

Merhaba! Tesadüfen buranın varlığından haberdar olduk. Öncelikle burayı gezmemizi tavsiye edenlere teşekkürler. Tek kelimeyle harika! Bu güzelliğe katkıda bulunan herkese koskoca bir BRAVO! En kısa zamanda bu mekânda kalmak özlemiyle...

Güler-Ayşın-Kenan-Ali 20.08.2012

OliveFarm'ı tek kelimeyle özetlemek için sizin cümlelerinizden daha güzeli bulunamaz! Bu mekânda dolaşma, lezzetlerin tadına varma fırsatı bulmuş biri olarak kendimi ve aile fertlerimi çok şanslı hissediyorum. Çiçekleri, sebze ve meyveleri, güler yüzlü çalışkan insanları ile düşünceli herkese en içten teşekkürlerimle...

Gülay-Buse-Begüm Hanım ve Hamdine Aksoy 15.08.2012

Merhaba, biz buraya Marmaris Resort Otel’den geliyoruz. Sabah kahvaltısını burada yaptık ve odalarınızı gezdik, otelimize geri gitmek istemiyoruz. Kahvaltı harika, odalarınız çok güzel. Seneye burada kalmayı düşünüyoruz. Her şey çok güzel. Teşekkür ederiz

Buket-Sedat-Kayra-Çınar Akel 12.08.2012

Selam, ben böyle güzellikleri bizlere sunduğunuz için sadece teşekkür etmekten başka söyleyecek bir şey bulamıyorum. İnsanlar cenneti başka yerde arıyorlar, bence cennet burası. Yok böyle bir güzellik! Mekânın havası, o güzel mistik kokusu, kendisiyle bütünleşmiş çalışanları, Zeytin ve Peyniriyle, organik satış mağazasıyla... Daha nasıl anlatabilirim bilmiyorum; işte burası cennetin ta kendisi. Umarım buraya, buranın kıymetini bilen güzel insanlar gelirler ve daima bu güzellikte kalır. Sizlere; böyle güzellikleri bizlere sunduğunuz için çok teşekkür etmekten başka söyleyecek bir şeyim yok. O güzellikler içinde Gülay Göçer hanımın eliyle hazırladığı Buse Göçer'in servisine yardım ettiği güzel kahvaltıyı unutmamak gerekir. Herkese tavsiye ederim, hele de menemenini mutlaka tatmalarını önereceğim. Ayrıca belirtmek isterim ki her şey organik olunca daha da güzel oluyor. Cenneti arayanlara duyurulur!

Resmiye Aktaylı 10.08.2012

OliveFarm, Thank for sharing this perfect nature with us. The place is just heave and the serenity and war with of the whole GuestHouse is a real life's gift. We will be back!

Maria Spaire 10.08.2012

Hoşçakal OliveFarm, biz sana bayıldık! Uçsuz bucaksız görünen o güzel bahçelere, hiç susmayan ağustos böceklerine, sarı kafalı çocuklarına, iki tane beyaz tatlı köpeğine, yolda yürürken kulağa çarpan su şırıltısına; nefis kahvaltıya, mis kokulu zeytinyağlı duş jeline, sürekli esen rüzgâra, bize verdiğin huzura bayıldık. Kesinlikle geri geleceğiz. Bir daha görüşüne kadar aynen böyle kal !

Özgür ve Dilek 07.08.2012

Buralarda böyle bir güzelliğin ruhu hep vardı. Gerçeğe dönüşmüş. Elle tutulur olmuş! İnanılmaz olmuş! Cennet olmuş. Emeği geçen herkese çok teşekkürler. Misafirperverliği de öyle. Eline sağlık.

Uluer Ailesi ve Duru-Seda-Pınar Uluer ve Leyla Aydın 05.08.2012

Sevgili OliveFarm ailesi; kendimizi evimizde gibi hissettik, yemekler çok güzeldi. Özelikle kahvaltıdaki menemen, zeytin, peyniri unutmayacağız... Mutluluk bahçenizde tekrar görüşmek dileğiyle...

Irmak ve Erdem Meltem ve Cem 03.08.2012

Zeytin ve portakal ağaçları arasında çok uzun bir düşünce ve tasarım eseri olan bu ayrıcalıklı tesis için emeği geçen herkese gönülden teşekkürler. Ülkemiz ve yurdum insanına ve konuklarımıza örnek olabilecek nadide bir cennet köşesi. Bu sene tatilimizin son 3 gününü burada geçirdik, geçen yıl da öyle. Burada kalan tesise can veren herkese mutlu anlar esenlikler dileriz.

Kıvılcım Ailesi 02.08.2012

Bize bu kadar güzel baktığınız ve bu hale getirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Öçmeler ve İstanbul'dan sevgiler...

Bilge Özge Selcan Kaynak 29.07.2012

Merhaba, 1 gece için geldik ama gördüğümüz güzellikler, güzel yüz ve ilgiden o kadar memnun kaldık ki uzatamadığımız için pişman olduk. Bir daha ki sefer daha uzun kalacağımız kesin. İlgilenen tüm personele, yakın ve sıcak ilgileri ve güler yüzleri için sonsuz teşekkürler...